Veelgestelde vragen
Een zeer goede vraag! De informatie van Lichtkind is uniek maar ook veel inderdaad, dit komt omdat de Oorspronkelijke Wereld, de AL Bron eigenlijk onuitputtelijk is en de ontwikkelingen van energieën en dus ook van de mensheid en de aarde, snel gaan. Ik kan me daarom heel goed voorstellen dat het je dan (even) overweldigd.
Wat misschien goed is te weten dat we achter de coulissen druk bezig zijn met een opmaak, een soort ‘instap-model’ van de site. Een duidelijke Homepage die als een soort routeplanner hanteerbaar is. Hier kunnen nieuwe mensen in een oogopslag zien wat Lichtkind inhoudt en hoe te navigeren binnen de site. Omdat een en ander nogal wat voorbereiding behoeft, gaat dit echter helaas niet van de een op de andere dag. Maar we herkennen het ‘probleem’ en zijn hier dus actie in aan het ondernemen!
Een andere tip is dat je misschien eerst begint met de video’s die gecategoriseerd zijn op ‘Mens en Relaties‘, ‘Meditatie‘ en pas daarna begint bijvoorbeeld met de categorie ‘Bewustzijn’.
In de nabije toekomst gaan we een soort ‘start video’s‘ maken voor iedereen die net Lichtkind leert kennen en zich geleidelijk aan wil verdiepen in de materie. Kortom: we zijn ermee bezig!
Bepaalde video’s tussen de nummers 26-63 kunnen niet altijd correct worden afgespeeld via de Safari browser. Hier wordt aan gewerkt. In de tussentijd zijn alle video’s wel goed te zien via een andere browser en/of niet-Apple apparaat.
Indien je lidmaatschap in de wacht staat, betekent dit dat de automatische incasso van de volgende lidmaatschaptermijn (nog) niet is voltooid. Indien je lidmaatschap langer dan 7 dagen in de wacht staat, is de incasso waarschijnlijk volledig mislukt. Oorzaken hiervoor kunnen zijn: stornering van de afschrijving; onvoldoende saldo; bankrekening onder bewind; blokkering van ons als incassant (via Mollie) of blokkering voor automatische incasso’s. Neem in dit geval contact op met administratie@lichtkind.nl.
Probeer eerst de pagina te herladen en neem opnieuw deel aan de lering. Mocht dat niet helpen, controleer dan je geluid instellingen en/of je internetverbinding/-snelheid.
De lerigen worden gegeven via Zoom. Indien je problemen op de voorhand wilt voorkomen, kun je via https://zoom.us/nl/test een test meeting doen om te zien of alles goed werkt.
Het is belangrijk om onze website goed in de gaten te houden omdat hier de aankondiging voor een lering verschijnt.
Indien door overmacht een lering niet door gaat, wordt dit vermeld op onze site. Evenals de nieuwe aankondiging met de verplaatste lering.
Het is dus aan jezelf om dit goed in de gaten te houden!
Wil je toch achteraf de opname van een lering bekijken, dan kun je het Fanatiekeling abonnement afsluiten.
Het wisselen van lidmaatschap kan door je oude lidmaatschap op te zeggen en vervolgens het nieuwe, gewenste lidmaatschap af te sluiten. Klik hier om te lezen hoe je je oude lidmaatschap opzegt.
Let op dat je direct een nieuwe (betalings)termijn begint zodra je een nieuw lidmaatschap afsluit. Je krijgt dan ook direct toegang tot de onderdelen van je nieuwe lidmaatschap. De resterende termijn van je oude lidmaatschap wordt niet vergoed of in mindering gebracht op je nieuwe lidmaatschap.
Je lidmaatschap kun je opzeggen via het ‘Mijn account‘ dashboard. Hiervoor moet je wel eerst ingelogd zijn.
Zodra je in het ‘Mijn account‘ dashboad zit, ga dan naar ‘Abonnementen‘, en bekijk vervolgens het lidmaatschap dat je wenst op te zeggen. Klik op deze pagina op “Annuleren”. Deze knop bevindt zich in de ‘Acties’ kolom.
Je lidmaatschap loopt nu af na de laatst betaalde termijn, indien de incasso-opdracht nog niet is uitgezet. Zie hiervoor de algemene voorwaarden.
Bij het inschrijven voor een lidmaatschap, moet er een account worden aangemaakt welke is gekoppeld aan je e-mailadres. Soms heb je al eens een account aangemaakt, bijvoorbeeld bij een boekbestelling. Wanneer je problemen ondervindt tijdens het afrekenen van een lidmaatschap, komt dit doordat je je probeert in te schrijven met een e-mailadres waar reeds een account op bestaat, zonder op dit account ingelogd te zijn. Ons systeem staat het vervolgens niet toe dat er een tweede account wordt aangemaakt op hetzelfde e-mailadres.
Om dit op te lossen, moet je eerst inloggen op je bestaande account, alvorens je je inschrijft voor een lidmaatschap. Nadat je bent ingelogd, zal de knop “Lid worden” of “Bestelling plaatsen” verschijnen zodra je je gegevens hebt ingevuld bij het afrekenen.
Nadat je je hebt ingeschreven voor een lidmaatschap, wordt er automatisch een account voor je aangemaakt. Voordat je de video’s en artikelen kunt bekijken, zul je eerst op je (nieuwe) account moeten inloggen. Na het inloggen krijg je direct toegang tot de video’s en artikelen.
Mocht je nog geen wachtwoord hebben, of deze zijn vergeten, maak dan gebruik van de “Wachtwoord vergeten?” functie.
Wegens drukte lukt het niet altijd om binnen 1 werkdag de bestellingen te verzenden. Zodra je pakket is afgegeven aan de bezorgdienst, ontvang je direct een e-mail met de Track & Trace link. Voor binnenlandse bestellingen, zal je je pakket dan de volgende werkdag ontvangen.
Voor de meeste landen in de Europese Unie worden de verzendkosten automatisch berekend. Als dit niet het geval is, of je buiten de EU woont, levert GLS niet in jouw land of is de hoogte van de verzendkosten sterk afhankelijk van het gewicht van het pakket. Om de mogelijkheid tot verzending en de hoogte van de verzendkosten naar jouw land op te vragen, stuur een e-mail naar bestelling@lichtkind.nl. Vermeld hierbij je adres en welke boek(en) je wenst te bestellen.
Zodra de betaling is volbracht en je op de bedankpagina met het orderoverzicht terecht komt, is je bestelling in goede orde ontvangen. Hierna wordt automatisch een orderbevestiging per e-mail verstuurd. Helaas kan het voorkomen dat onze automatische e-mails door je e-mailprogramma worden gemarkeerd als spam. Controleer daarom ook eerst je ongewenste e-mail / spam-folder.
Bij Gmail-adressen komt het regelmatig voor dat onze automatische e-mails helemaal niet aankomen, en dus ook niet te vinden zijn in de spam. Hier kunnen wij helaas niks aan doen. Zodra je pakket is meegegeven aan de pakketdienst, zul je van GLS wél een e-mail ontvangen met Track & Trace informatie. Heb je geen e-mailbevestiging ontvangen maar wil je wel graag een factuur, stuur dan een e-mail naar administratie@lichtkind.nl.
Doordat wij de Nieuwe Dageraad reeks in eigen beheer uitgeven, is deze niet (meer) verkrijgbaar bij Centraal Boekhuis. Desondanks kunnen doorverkopers en boekhandels de Nieuwe Dageraad boeken met een scherpe boekhandelskorting inkopen en met een korte levertijd. Neem hiervoor contact op via bestelling@lichtkind.nl.

